emily barletta

kolla!
jag trodde jag var den enda.
men icke!

emily barletta heter konstnären som också har fått för sig att virka in kulor i sina verk. bland annat. hon verkar även pyssla med någon slags cernitaktig lera i sina verk. vill ni se mer av barlettas verk, så rekommenderar jag att ni går in på hennes hemsida
det är kul att hitta folk som man känner sig besläktad med i sitt skapande. men det är väl själva fan att det alltid är nån annan som jobbar precis likadant som man själv. hur unik är man egentligen? inte särskilt. det är som att man har råkat plocka precis samma idé ur det kollektiva undermedvetna. precis samtidigt.

men kul att se att det finns som skiter i konventionerna och gör vad som faller dem in. mycket nöje! (själv gillar jag skarpt den svarta med "fingrarna" med svarta toppar. very femme fatale.
mvh T.
barletta_center_aug07.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0