klump i halsen

jag fortsätter att med mina smycken omvandla fult till fint. mitt senaste projekt är kanske det mest organiska hittills, och jag är mycket nöjd.

min dotters kommentar är bästa berömmet: "uääck! fy vad äckliga jag kan inte titta på dom!"
faktum är att de är ganska äckliga i sitt uttryck. det jag vill gestalta med dessa smycken är klumpen i halsen man kan gå omkring med ibland. ofta vågar man dessvärre inte låta klumpen bryta ut, utan den stannar som klump. genom att ta ut den på utsidan och ge den epitetet halssmycke istället, kan vi äntligen bli fria från klumpen.
mvh T.

Kommentarer
Postat av: anna

Ungefär precis som den där superröda klumpen känns min hals nu. ohärligt. kram

2010-02-19 @ 22:12:35
URL: http://svalansdamcykel.blogg.se/
Postat av: T.

nej stackars dig. det verkar vara ett supervirus som har drabbat dig..

mvh T.

2010-02-20 @ 18:27:30
URL: http://skelettmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0