pyssel: nyckelhalsband

jag har nog den mest patetiska nyckelknippan som finns. TVÅ nycklar. hemnyckeln och bilnyckeln. inte några häftiga nycklar till någon cool studio eller något. eftersom jag har ateljé i anslutning till hemmet, behöver jag ingen extra nyckel till jobbet, eftersom den är samma som hemnyckeln. det är lite som när man var liten och hade en nyckel runt halsen, nu utökad med bilnyckeln då.
jag har länge tänkt göra något kul av detta faktum, så det fick bli ett nyckelhalsband. en svart kedja med diverse grejer som jag hade liggande. själva nycklarna fick tjäna som hängen. så här blev det:
här hänger nyckelhalsbandet tillsammans med ett virkat halsband som jag har fått i present från brasilien.
självaste nycklarna. för ett tag sedan när jag var ute och promenerade, hittade jag en rostig bricka. den kom väl till pass som dekoration framför nycklarna.
bak i nacken hängde jag i några kedjestumpar med löv i glas.
jag bröt av kedjan med lite cernitgrejer som jag gjorde för ett tag sedan.
cernitgrejerna igen.
ja det var allt för den här gången.
väl mött.
mvh skelettmuffins

Kommentarer
Postat av: Bonna

Strålande idé!! Fint halsband, helt i min smak!!

Kram

2011-06-17 @ 17:45:51
Postat av: T.

bonna: tack, tack! det är himla kul att faktiskt kunna göra något av de där två ynka nycklarna!

2011-06-17 @ 21:39:09
URL: http://skelettmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0