snyggt hemma

hej alla!
när man jobbar hemifrån är det viktigt att ha en fungerande arbetsplats. äntligen verkar det som om vi börjar få till en sådan. och medan vi ändå var igång, körde vi lite annat till hemmet också. så här blev det: 
 
emil vid flitens lampa
 
vardagsrummet i kvällsljus. 
 
vi hade en skitful lampa i guld och brunt, som jag målade om och stickade en lampskärm till.
 
sovgemaket. i fönstret ser ni självaste fotografen.
 
jag hittade ett renhorn på loppis och vitmålade det. lite snuskigt med ett djurkranium i sovrummet, men jag behöver verkligen någonstans att hänga mina smycken snart. tavlan är det emil som har målat. 
det var allt för idag.
mvh T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0