pysseltips: vinylalbum

hej alla!
finns det fler av er där ute som tycker att vinylskivorna kan ha tjänat ut sin roll? 
själv är jag ihop med en notorisk skivsamlare, och eftersom jag inte ser någon vits med dom där dammiga svarta stora plastmonstren har jag allt sneglat och funderat på vad man kan göra för pyssel med dem.
slöjdbloggen har som vanligt svaret: ett vinylalbum! de valde i och för sig att göra en töntig scrapbook av det hela, men ändå. kul idé.
mvh T.
 
 
ps. jag har inte smashat sönder emils rariteter. de är ju värda en förmögenhet. 
vinylskivor hittar man på loppis för en spottstyver.

Kommentarer
Postat av: Emil

Den tar vi! Skulle vara kul att testa.

2011-03-21 @ 23:26:52
Postat av: T.

emil: vi kan göra en rolig och annorlunda skissbok. Något för eleverna kanske?

mvh t.

2011-03-22 @ 10:04:52
URL: http://skelettmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0