kul med dockhuvuden

nu när det börjar bli lite mörkt och ruskigt, är det kul att göra ett pyssel som till slut kan bli en lampa att lysa upp vintermörkret med.
jag tog ett dockhuvud som jag skar rent och satte i en förbrukad värmeljushållare som fick fungera som en sockel. alltihop placerade jag sedan på en lampa som egentligen är till för konstglas, men om ni vill göra en docklampa och inte har just en sån lampa, lär det funka med vilken spot som helst.
så här blev det:
se vilket ljus det sprider, huvudet.
men vad är det där som skymtar i bakgrunden? ett huvud till på min ära!
och här en närbild av huvudet. undrar vad som förvånar det så? fick det en idé? vilket ljushuvud!
det var allt för den här gången.
mvh Skelettmuffins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0