frivirkning när det är som bäst

nu är jag själaglad ska ni veta. jag bara MÅSTE få dela med mig av lite till från etsy. den briljanta konstnären som ligger bakom dessa kreationer heter elin thomas. människan är ett geni! det är bara så.
jaha, då vet  man vad man ska göra i kväll då, galet inspirerad som man blev av det här underbara ljuvliga.

det här är faktiskt det coolaste jag har sett på länge. jag önskar mycket lycka och välgång åt denna begåvade virkvirtuos. och hoppas jag får träffa henne någon gång så jag får uttrycka min beundran för henne rätt upp i fejset liksom. snälla gudeli gud. låt mig få träffa henne.
mycket nöje!
mvh T.








Kommentarer
Postat av: Bitte

Oj va snygga! Ja, det där måste ha tagit tid. Jag tänker bara på alla trådar som ska fästas och alla detaljer som ska sys fast!

2009-08-06 @ 14:06:38
URL: http://www.bloggen.fi/paradox
Postat av: T.

jag är så glad att jag hittade henne! men du har nog rätt i att hennes alster nog inte görs i en handvändning precis...

2009-08-07 @ 17:19:18
URL: http://skelettmuffins.blogg.se/
Postat av: margareta ....

De mest underbara.... Vilken KONST

2010-04-22 @ 12:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0