heldag på liseberg

lisebergskaninen kom den här gången i form av ett litet vackert barn som gnagde av hälsenorna på förbipasserande. här en liten bild som jag råkade få i flykten:



sen bar det av till gretes, ett fantastiskt vandrarhem som jag rekommenderar till alla som har vägarna förbi göteborg och behöver nånstans att sova. trevlig personal, fantastiska rum och nära stan.


nu bär resan vidare för mig ner mot skåne, där jag ska ställa i ordning min utställning på elofssons garderob & galleri som ligger i komstad mitt i hjärtat av österlen.
utställningen kommer att ha vernissage lördagen den 1:a augusti, med vernissagefest efteråt.
mvh T.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken söt liten kanin!

2009-07-30 @ 17:01:35
Postat av: T.

ja visst är den underbar!

2009-07-31 @ 09:53:49
URL: http://skelettmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0