unika objekt

efter ett antal turer med doris i skogen och många samtal med kloka väninnor och professionella mentorer, har jag kommit fram till en slags kärna i min verksamhet. 
som konsthantverkare och företagare blir man gärna lite splittrad när man vill försöka sig på allt istället för att nischa in sig på just det man själv är bra på. och då kan det ju hända att man tappar det där unika som det bara är man själv som är bra på. 
dags alltså att börja fokusera.
det är ju smycken jag vill göra, och smycken ska jag göra.
första utrensningen är klar, och kvar är godbitarna. 
mvh T.
mvh T.
 

Kommentarer
Postat av: mille

True true, brottas med samma fundering.



Coola smycken, särskilt gren-ringen, men känns den inte lite väl liten? Kanske ingen ser den om man bär den... ;)



2010-12-16 @ 09:40:33
URL: http://millevipp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0