facebook-smurfen

hej alla!
jag kanske har varit lite av en svartsmurf när det kommer till facebook.
många har ni varit som försökt övertyga mig om dess förträfflighet.
och fått blankt nej.
.
analys av min avoga inställning:
1. jag skaffade kontot när jag hade en gammal dator som sa stopp så fort jag loggade in. på något sätt har det kanske bidragit till någon slags pavlov-effekt där. mycket energi gick åt till att, ganska orättfärdigt, hata facebook istället för att åtgärda problemet, dvs datorn. min nya dator tycker emellertid mycket bättre om att jag loggar in. 
2. när jag väl hade tillgång till en fungerande dator och väl loggade in för att kolla mitt konto, hade folk skickat mig en massa saker som jag inte ville ha. detta gjorde också sitt lilla till för att odla den något negativa inställningen till hela spektaklet.
.
men bättre tider stundas.
nu är det frid och fröjd igen, och jag har blåst liv i det gamla facebook-kontot igen.
mvh T.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0