två godbitar om dagen

hej alla!
nu blir det andra bullar här på skelettmuffins. (eller muffins om jag får välja förstås!)
sedan några dagar har jag infört en ny rutin, nämligen en automatisk uppdatering av bloggen två gånger om dagen. runt sextiden på morgonen och runt fyratiden på eftermiddagen trillar det in ett nytt inlägg. det innebär rent praktiskt för er att ni kan få åtminstone ett fräscht inlägg till morgonkaffet och ett när ni kommer hem från jobbet/ lagt ner studierna för dagen/ kollat klart facebook eller vad ni nu håller på med. (vad håller ni på med egentligen? skriv och berätta!)
 
jag är också nyfiken på om ni saknar något/ tycker att jag tjatar för mycket om något. vad vill ni ha på skelettmuffins? jag vill att bloggen ska fungera som en inspiration för er, så säg till om det är något ni saknar. 
 
det var allt för den här gången.
mvh skelettmuffins
 
två godbitar om dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0