moleskine reloaded

om man håller på med ett kreativt jobb, är det en nödvändighet att ALLTID ha med sig en anteckningsbok av något slag. man vet aldrig när en idé dyker upp, och då gäller det att vara redo.
jag tror nog inte att jag är ensam om att gilla anteckningsböckerna från Moleskine, och det är alltid lika sorgligt när de tar slut.  pärmen känns fortfarande helt ny, fast man har släpat runt på boken överallt. det känns som om det finns mer att hämta.
så nu gjorde jag slag i saken och bestämde mig för att ladda upp pärmen med en ny inlaga.
jag tog några gamla Gudrun Sjödén- kataloger och skar ur de färgglada bladen. sedan band jag en inlaga av dessa.
pärmen fick också ett lyft.
fint ska det va.
mvh Skelettmuffins



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0