moln

jag fick lite dille på att rita moln à la sjuttiotal. ni kanske minns boktipset? det stuket, fast med lite färre färger.
molnen använde jag till en poster för Jazz & Art, ett evenemang som ska gå av stapeln den 4:e juni här i Säffle. konstnärer visar vad de går för och jazzband spelar.
yours truly kommer också att deltaga vid detta event, men jag vet inte riktigt vad jag ska visa upp ännu. smycken eller bilder? kanske både och. vi får se. det lutar åt bilder. kanske vykort. de är lätta att ta med sig och lätta att impulsköpa, om man nu ska tänka så.
mvh T.
illustration: skelettmuffins

Kommentarer
Postat av: Ronja

Måste säga att jag till 100% diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-13 @ 02:33:41
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0