ritvikarie här på skelettmuffins

jag är ju ganska duktig på att rita/ uppdatera på bloggen vad jag har ritat. men ibland är jag lat/ "sjuk". det måste man ju få vara ibland.
men jag är inte desto mindre kreativ för det. tillåt mig därför att presentera min första ritvikarie här på skelettmuffins. först ut är vilma som alltid skapar bilder som fastnar på näthinnan, oavsett om det är foto eller ritat.
bild nummer 1: vilma fotar oss föräldrar på tåget på väg hem från stockhplm. hennes bilder är alltid helt outstanding. ofta är det ett gosedjur med på ett eller annat sätt.
bild nummer 2: denna bild är ett litet litet klotter som vilma åstadkommit i mitt block, och som jag fixade till lite lite. är det en kinesisk nakenhund?
bild nummer 3: en häst i trav. kolla de koncentrerade framåtöronen och den himlande blicken. näsborrarna antyder att den tar i som bara den också.
mvh skelettmuffins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0