det enda jag vill ha på min födelsedag är ju lite fred på jorden

idag är det min födelsedag.
ni som följt bloggen vet att jag bara önskar mig lite fred på jorden. ja ja, jag vet att det kanske inte är så lätt, men jag passar traditionsenligt på att uppmana alla att göra något, om än så litet, för världsfreden.
vad kan jag göra? kanske ni undrar.
Skänk en liten liten slant i alla fall, till en organisation som ligger er varmt om hjärtat. Låt trebarnsmamman gå före i ICA-kön, och skicka iväg ett stort leende till kassörskan när det blir din tur. Sopsortera, plocka upp glas från marken så inga djur trampar i det. Och ge dina barn en stor kram.
bildkälla
mvh Skelettmuffins

Kommentarer
Postat av: Tyg och otyg

Grattis!

Jag brukar försöka göra sådana där saker när tillfälle gives, får se om det uppenbarar sig nåt sådant idag. Isåfall ska jag göra det i din ära! :)

2011-09-16 @ 15:05:20
URL: http://tygochotyg.blogspot.com
Postat av: T.

ja det bästa är ju att man gör saker lite titt som tätt!

2011-09-17 @ 09:41:40
URL: http://skelettmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0